Gyakran Ismételt Kérdések

Mit jelent az EasyClean felületkezelés?
  • Easy Clean:

Minden szőnyeg Easy clean, könnyen tisztítható, mivel egy speciális eljárás segítségével a felületükön egy olyan bevonat van, amitől a szennyeződés nem jut be a szőnyeg szálai közé, és nedves, tiszta ronggyal letörölhető, és folt sem marad utána. 

Mit jelent az OEKO-TEX 100 tanúsítvány?

Minden szőnyegünk rendelkezik a megbízható összetevőket tanúsító OEKO-TEX 100 minősítéssel. Ez a tanúsítvány azt jelenti, hogy a Rug & Roll szőnyegei veszélyes vegyi anyagoktól mentesek.

Hogyan rendelhetek az oldalról?
Alábbi bemutató videónk segít neked abban, hogy a webshopról való vásárlás lépéseit bemutassa neked.
Hogyan vehetem át a megrendelt termékeket?
  • Személyes átvétel: Lehetőség van a szőnyegek személyes átvételére a 13.kerület Röppentyű utca 61-ben található Bemutatótermünkben minden hétköznap 9-17 óra között.
  • Házhoz szállítás: A Rug & Roll szőnyeg webáruház vállalja, hogy egész Magyarország területén ingyenesen házhoz szállítja a rendelt terméket Bruttó 23.500 Ft felett (Nettó (18.504 Ft)
  • Szállítmányozó partnerünk a GLS

Milyen szállítási költségek merülhetnek fel?

Szállítási költségek:

Bruttó 30.000 Ft alatt 30.000 Ft felett
Személyes átvétel Ingyenes Ingyenes
Házhoz szállítás Magyarország 950 Ft Ingyenes

Mi a szállítás menete?

A megrendeléseket legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten lévő termékek esetén 2-3 munkanapon belül megtörténik. Ettől eltérő esetben vagy rendelésre váró termékek esetén felvesszük veled a kapcsolatot és jelezzük a termék várható érkezését.

Az árú elindításakor küldünk egy e-mailt, amely tartalmazza a kézbesítés várható dátumát. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre.

Utánvét esetén a termék ellenértékét a futárnak átvételkor készpénzben vagy bankkártyával (MasterCard, Visa, Maestro) tudod majd kifizetni.


Mi történik, ha nem tudod átvenni a csomagot?
Ha az első kézbesítés során nem tartózkodik senki a megadott címen, aki a csomagot átvehetné, és a kézbesítés sikertelen, a futár automatikusan megkísérli másnap a csomag újrakézbesítését, azonban ebben az esetben az alapvető irányelv a GLS futárszolgálat mindenkori üzletszabályzata. Ha a második kézbesítés alkalmával sem tudja senki átvenni a csomagot, a csomag visszakerül hozzánk.

Ha a csomag elindítását követően (amelyről e-mailben értesítünk) 48 órán belül sem kapod meg a rendelésed, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk. Hívj minket telefonon ezen a számon: +36307436955 vagy küldj e-mailt a hello@rugandroll.hu címre.

Szerződött Futárszolgálati partnerünk elérhetősége: GLS

Mi a teendő külföldi megrendelés és szállítás esetén?

Az Európai Union belül a GLS segítségével nincs akadálya a szőnyegek házhoz szállításának. Az egyes országokra vonatkozó szállítási díjakról érdeklődj e-mailben a hello@rugandroll.hu címen.

Dánia, Franciaország, Írország, Olaszország, Monaco, Egyesült Királyság: Bruttó 100.000 Ft alatt 15.000 Ft a szállítási díj.

Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Csehország, Németország, Liechtenstein, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Svájc: Bruttó 100.000 Ft alatt 7.000 Ft a szállítási díj. 

    Fizetési lehetőségek:

    • Utánvétes fizetés
    • Bankkártyás és készpénzes fizetés a helyszínen
    • SixPayment fizetés (webshopon belül)
    • Előreutalás

    Mi a helyzet a raktárkészlettel? 
    A szőnyegeket a megjelölt mennyiségben, színben és méretben tartjuk készleten.

    Milyen szempontok szerint döntsek szőnyeg vásárlás előtt?

    A megfelelő szőnyeg kiválasztása során az alábbiakat vizsgáljuk meg:

    • A helyiség területe, színvilága és az igénybevétel mértéke. 
    • Szezonális vagy hosszútávú megoldást keresünk
    • Szeretnénk-e optikai hatást elérni a választott szőnyeggel
    • Egyszerűen kezelhető szőnyeget keresünk-e
    • Fontos-e a helyiségben, hogy csúszásgátló felülettel rendelkezzen

    Szőnyegen kívül még mit vehetek a Rug&Roll webshopon?

    A Rug&Roll csapata kiemelten figyel a magas minőségi elvárásokra, illetve a használhatósági szempontokra. Ebből születhetett meg a webshopon is elérhető termékportfólió, melyben szőnyegek, asztalterítők és bútorszövetek érhetők el.

    Megrendeléstől számítva milyen gyorsan kapom meg a termékeket?

    A webshopon külön jelöljük számotokra, hogy mely termék előrendelhető. Ezeken felül pedig minden más raktárkészleten van budapesti bemutatótermünkben. 

    A visszaigazoló e-mail tartalmazza számodra az aktuális információkat a kiszállítás kapcsán. Ha adott termék raktáron van, úgy 2-3 munkanap alatt kiszállításra kerül hozzád. Amennyiben előrendelés áll fent, úgy felvesszük veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a pontos időpontokról.

    Miben tud segíteni a Rug&Roll szaktanácsadó?

    Rug&Roll szaktanácsadóink segítenek neked a megfelelő méret, szín és minta kiválasztásában. Amennyiben döntésedet segíti a látványtervezés, úgy digitálisan tudjuk neked bemutatni, hogyan festhet majd jövendőbeli helyén a választott szőnyeg.

    Minden Rug&Roll szőnyeg mosható?

    Minden szőnyegünk kézi vagy gépi mosás esetén 30˚C tisztítható. L-es méretig egy 8 kilogramm teherbírású mosógépbe befér, ezen felüli méretekre pedig a nagy kapacitású (pl. Bubble mosodai) gépet tudunk segítségül hívni. 

    Hogyan tároljam szezonálisan a szőnyegemet?

    Ha szeretnél időről-időre picit módosítani, újrahangolni az otthonod, akkor remek megoldást nyújtunk számodra azzal, hogy a Rug&Roll szőnyegek tisztítást követően, kis helyen elférnek. Ezáltal akár évszakonként változtathatod őket hangulatodhoz illően.

    Ha további kérdéseteket lenne vagy felmerülne olyan téma, melyről szívesen olvasnátok, jelezzétek felénk és a szaktanácsadó válaszol: hello@rugandroll.hu