+36307436955 | hello@rugandroll.hu

Rendelés menete

Hogyan rendelhetek az oldalról?

Alábbi bemutató videónk segít neked abban, hogy a webshopról való vásárlás lépéseit bemutassa neked:


Hogyan vehetem át a megrendelt termékeket?
  • Személyes átvétel: Lehetőség van a szőnyegek és bútorszövetek személyes átvételére a 13.kerület Röppentyű utca 61-ben található Bemutatótermünkben, hétfőtől-csütörtökig 8-16:30 között és pénteken 8-13:30 között.
  • Házhoz szállítás: A Rug & Roll szőnyeg webáruház vállalja, hogy egész Magyarország területén házhoz szállítja a rendelt termékeket.
    Szállítmányozó partnerünk a GLS.

Fizetés és szállítás:

Fizetési lehetőségek:

  • Utánvétes fizetés
  • Bankkártyás és készpénzes fizetés a helyszínen
  • SixPayment/Simple Pay fizetés (bankkártyás fizetési lehetőség a webshopon belül)
  • Előreutalás

Milyen szállítási költségek merülhetnek fel?

Szállítási költségek:

Személyes átvétel Ingyenes
Házhozszállítás Magyarországon 1890 Ft

Mi a szállítás menete?

A megrendeléseket legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten lévő termékek esetén 3-4 munkanapon belül megtörténik. Ettől eltérő esetben vagy rendelésre váró termékek esetén felvesszük veled a kapcsolatot és jelezzük a termék várható érkezését.

Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, majd a Gls sms-ben értesít a kézbesítés várható időpontjáról. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre.

Utánvét esetén a termék ellenértékét a futárnak átvételkor készpénzben vagy bankkártyával (MasterCard, Visa, Maestro) tudod majd kifizetni.


Mi történik, ha nem tudod átvenni a csomagot?

Ha az első kézbesítés során nem tartózkodik senki a megadott címen, aki a csomagot átvehetné, és a kézbesítés sikertelen, a futár automatikusan megkísérli másnap a csomag újrakézbesítését, azonban ebben az esetben az alapvető irányelv a GLS futárszolgálat mindenkori üzletszabályzata. Ha a második kézbesítés alkalmával sem tudja senki átvenni a csomagot, a csomag visszakerül hozzánk.

Ha a csomag elindítását követően (amelyről e-mailben értesítünk) 48 órán belül sem kapod meg a rendelésed, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk. Hívj minket telefonon ezen a számon: +36307436955 vagy küldj e-mailt a hello@rugandroll.hu címre.

 

Szerződött Futárszolgálati partnerünk elérhetősége: GLS


Mi a teendő külföldi megrendelés és szállítás esetén?

Az Európai Union belül a GLS segítségével nincs akadálya a szőnyegek házhoz szállításának. Az egyes országokra vonatkozó szállítási díjakról érdeklődj e-mailben a hello@rugandroll.hu címen.

Dánia, Franciaország, Írország, Olaszország, Monaco, Egyesült Királyság: Bruttó 100.000 Ft alatt 15.000 Ft a szállítási díj.

Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Csehország, Németország, Liechtenstein, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Svájc: Bruttó 100.000 Ft alatt 7.000 Ft a szállítási díj. 


    Mi a helyzet a raktárkészlettel? 

    A szőnyegeket és a bútorszöveteket a webshopban megjelölt mennyiségben, színben és méretben tartjuk készleten. Bútorszöveteink többsége szintén raktárkészleten van, de ha éppen olyan terméket választottál, amelyik a raktárunkból elfogyott, úgy a megrendelést követő 10-14 nap alatt beérkezik a termék raktárunkba és azonnal kézbesítjük azt.