Rendelés menete
Hogyan vehetem át a megrendelt termékeket?
- Személyes átvétel: Lehetőség van a szőnyegek és bútorszövetek személyes átvételére a 13.kerület Röppentyű utca 61-ben található Bemutatótermünkben, hétfőtől-csütörtökig 8-16:30 között és pénteken 8-13:30 között.
- Házhoz szállítás: A Rug & Roll szőnyeg webáruház vállalja, hogy egész Magyarország területén házhoz szállítja a rendelt termékeket.
Szállítmányozó partnerünk a GLS.
Fizetés és szállítás:
Fizetési lehetőségek:
- Utánvétes fizetés
- Bankkártyás és készpénzes fizetés a helyszínen
- SixPayment/Simple Pay fizetés (bankkártyás fizetési lehetőség a webshopon belül)
- Előreutalás
Milyen szállítási költségek merülhetnek fel?
Szállítási költségek:
Személyes átvétel | Ingyenes | |
Házhozszállítás Magyarországon | 1890 Ft |
Mi a szállítás menete?
A megrendeléseket legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten lévő termékek esetén 3-4 munkanapon belül megtörténik. Ettől eltérő esetben vagy rendelésre váró termékek esetén felvesszük veled a kapcsolatot és jelezzük a termék várható érkezését.
Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, majd a Gls sms-ben értesít a kézbesítés várható időpontjáról. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre.
Utánvét esetén a termék ellenértékét a futárnak átvételkor készpénzben vagy bankkártyával (MasterCard, Visa, Maestro) tudod majd kifizetni.
Mi történik, ha nem tudod átvenni a csomagot?
Ha az első kézbesítés során nem tartózkodik senki a megadott címen, aki a csomagot átvehetné, és a kézbesítés sikertelen, a futár automatikusan megkísérli másnap a csomag újrakézbesítését, azonban ebben az esetben az alapvető irányelv a GLS futárszolgálat mindenkori üzletszabályzata. Ha a második kézbesítés alkalmával sem tudja senki átvenni a csomagot, a csomag visszakerül hozzánk.
Ha a csomag elindítását követően (amelyről e-mailben értesítünk) 48 órán belül sem kapod meg a rendelésed, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk. Hívj minket telefonon ezen a számon: +36307436955 vagy küldj e-mailt a hello@rugandroll.hu címre.
Szerződött Futárszolgálati partnerünk elérhetősége: GLS
- Telefonszám: +3629886700
- A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8:00 - 20:00 óra között működik.
- Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Mi a teendő külföldi megrendelés és szállítás esetén?
Az Európai Union belül a GLS segítségével nincs akadálya a szőnyegek házhoz szállításának. Az egyes országokra vonatkozó szállítási díjakról érdeklődj e-mailben a hello@rugandroll.hu címen.
Mi a helyzet a raktárkészlettel?
A szőnyegeket és a bútorszöveteket a webshopban megjelölt mennyiségben, színben és méretben tartjuk készleten. Bútorszöveteink többsége szintén raktárkészleten van, de ha éppen olyan terméket választottál, amelyik a raktárunkból elfogyott, úgy a megrendelést követő 10-14 nap alatt beérkezik a termék raktárunkba és azonnal kézbesítjük azt.